Złoty Groń
Trasy
Długość: 600m
Spadek: 32m
Śr.nachylenie: 5,3%
Zaczyna się w dolnej części stoku, jako kontynuacja zielonej linii „StartAir”, a kończy przy strefie nauki jady „SkillZone”. Jest pomyślana jako trasa, od której można rozpocząć przygodę z jazdą po „singlach” (wąskich krętych i pofalowanych ścieżkach), dlatego też jest sporo łatwiejsza niż część górna (mniejszy spadek i bandy, brak skoków). Można się na nią dostać pokonując krótki podjazd od dolnej stacji kolei, zanim wyjedziemy wyciągiem na samą górę. Single i singielki są najlepsze, zapewniamy!
Długość 2000m
Spadek 118m
Średnie Nachylenie 5,9%
Trasa zaczyna się przy górnej stacji kolei krzesełkowej na Złotym Groniu a kończy na drodze w dolnej części stoku. Jest to bikeparkowa odmiana tras zielonych: ciągle gładziutka i płynna, jednak nieco szybsza (zwłaszcza w górnej części), z nieco konkretniejszymi bandami niż typowe trasy zielone. Jest to także trasa, na której można zacząć odrywać się od ziemi na niewielkich stolikach i rolkach (2-3m). Startujcie z lotami!
Długość: 1450m
Spadek: 118m
Śr.nachylenie: 8,1%
Trasa startuje przy górnej stacji kolei a kończy się w dolnej części stoku, na drodze. Jest to płynna i urozmaicona linia „Flow” z wieloma bardzo przyjemnymi elementami do skakania. Bandy są spore i strome, wybicia leciutko „loopowane” a lądowania długie i szerokie. Zapinamy pasy, samolot odlatuje!
Długość 230m
Spadek 30m
Średnie Nachylenie 13%
Odbija od zielonej linii „Singletrack” (przy pierwszej bandzie) a kończy się nad samą Olzą. Jest to króciutki, ale całkiem soczysty, naturalny singielek enduro. Trasa jest poprowadzona malowniczym i całkiem wysokim klifem nad Olzą – zachowajcie ostrożność i nie wychylajcie się za barierkę (drewniana barierka znajduje się w najbardziej eksponowanym miejscu)!